Söndagsblogg.

2011-01-23 @ 22:55:53
Dagen har varit lång.. Kollade på Finding Neverland på eftermiddagen, jag tycker om den. Och mot kvällen så åkte jag in till Gävle, det var dags att dansa.. Testade på jazzbalett, vi körde övningar vid stången. Så kuuul, så jag ska fortsätta på det. :) Sedan hem och kollade på Bones, åt lite också.. Och jag såg för en stund sedan filmen The wedding date på tv, bra film! :) Men nu tickar klockan på och jag ska snart ta mig till sängs, men först en veckoplanering..

Måndag: Mikroekonomisk teori 10-13. Jazz- övade 18 o nyb/forts 19 - prova-på på Ackes.
Tisdag: Makroekonomi 10.15-13. Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Mikroekonomisk teori 10-13. Plugga! Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Makroekonomi 10.15-13. Ragga 17 - prova-på på Ackes.
Fredag: Plugga! Let´s Dance på tv!
Lördag: Plugga..
Söndag: Jazzbalett 18. Bones på tv!

Mycket skola och mycket dans o träning. Underbart! Det blir nog en bra vecka och jag ska försöka hänga med i plugget direkt. Plus att jag ska försöka plugga ikapp lite grejer under veckan också. Måste prata med folk också, om massa grejs, får se hur allt blir..

Nu kallar sängen, typ.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback