The Tourist!

2011-01-23 @ 00:18:32
Jag, syster och mamma var till Gävle på bio här ikväll. Vi såg The tourist, med Angelina Jolie och Johnny Depp. Två av mina favoritskådisar.. Och jag måste verkligen säga att filmen var sjuktbra, mycket bättre än vad jag hade trott pga allt man läst.. Helt klart värd att se och jag ser den lätt igen.. Jag rekommenderar den verkligen för Er som funderar på att se den, GÖR DET! :D

"Under en improviserad resa till Europa för att laga ett brustet hjärta, snubblar Frank oväntat in i ett flirtigt möte med Elise, en extraordinär kvinna som medvetet har korsat hans väg. Med de hisnande vackra Venedig och Paris som bakgrund, utvecklas deras romans snabbt och omedvetet och snart befinner de sig i en dödligt katt- och råttalek."
Källa: sf.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback