Tuesday!

2011-01-25 @ 21:59:08
Samma veva idag... In till högskolan imorse. Började en ny kurs idag igen, makroekonomi. Och läraren körde igång direkt och jag fattade inget. xD haha. Men det blir nog bra till slut. Tog bussen hemåt sedan.. Det blev några Sex and the city-avsnitt och ja, nå mer hann jag inte med.. Fick skjuts till badet, vid fem-tiden så var det dags för step/styrka.. Åh, så sjuuuukt roligt! Jobbigt men det är bara att köra på ju, galet. Sedan styrkepasset efter det och det blev bara jobbigt, men det gick bra. Pratade med Päivi efteråt, och fick skjuts hem igen, tack! Hemma strax efter åtta-tiden, då åt jag och kollade på Bones. Och nyligen kollade jag på Sommar i Sverige... och nu ska jag, hm, vet inte riktigt vad jag ska göra.. men nåt i alla fall. Säger godnatt här ialf, imorgon är det samma veva igen. Skola och träning. :D Najs!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback