Underbart..

2011-01-06 @ 13:01:02
Vilken underbar och mysig start på dagen jag fick... Vaknade sent och såg att jag fått mail av Jennie Widegren, najs. Och klickade sedan in P3 populär för att lyssna lite på när Jennie gästade och pratade om dans. :) Zappade runt och hamnade på P4 svensktoppen, vem blev inte intervjuad där om inte Jessica Andersson, så den lyssnade jag klart på.. :D Hon blev årets artist och "I did it for love" blev årets låt på svensktoppen! Lycka! ♥ Och bara för en stund sedan så fick jag svar på mitt mail av henne, fina!


"I did it for love" i finalen i Globen 2010!

Kommentarer
Postat av: Mika

men myyyyyyys :D

2011-01-07 @ 10:49:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback