Lista..

2011-07-08 @ 14:17:17
..för dagen. Ja, jag har en hel del som jag skulle vilja få gjort idag som jag bara har skjutit upp under veckan.. Hm, får se hur långt jag kommer nu med allt. :) Inte långt skulle jag tro, eh!

- Promenad.
- Betala räkning.
- Föra över pengar till J.
- Beställa mer fjäderörhängen.
- Köpa linsvätska.
- Fylla på reskassa på busskortet.
- Messa folk.
- Boka julkonsert-biljett.
- Ut med musbus
.

Lite smått och gott. Nu först så ska jag kolla på ett avsnitt av Bones och äta min glass. Mums!


Kommentarer
Postat av: Mika

Duuu, vadä r det för fjäderörhängen du ska beställa och vart ska du beställa dem ifrån? Du vet, jag är ju besatt..

2011-07-08 @ 14:40:12
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback