Måndag hela veckan!

2011-07-04 @ 18:25:20
Vaknade lagom tid och duschade, åt frukost och så. Strax efter halv tolv-tiden så gick jag ner till stan och Strömmingsbaren. Syster visade mig lite grann och sedan var det bara att plocka lite disk och sådant. Ganska lungt idag faktiskt! Kom därifrån strax innan halv två.. Hemåt igen, då tog jag lite fika typ.. Hade tråkigt och bestämde mig för att ta en liten cykeltur, den blev på 40 minuter.. Sedan cyklade jag hem till syster och där blev jag kvar ett tag.. Vi kollade lite olika sidor med fjäderörhängen, fikade och kollade på One three hill. :) Mamma kom dit också. Men efter halv sex nån gång så cyklade jag hemåt och här är jag nu..



En promenad kanske?! Innan jag fastnar här... Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback