Mitt i veckan..

2011-07-06 @ 14:07:21
Jag är hemma och tråkar nu.. Kom hem från jobbet för en stund sedan. Det blev 1,5 timme på Strömmingsbaren idag, men det har varit sjukt lungt alltså. Pappa kikade förbi också. :) Och det blev bestämt att jag jobbar hos han imorgon redan. Ska ju vara hos han nästa vecka men han hade körigt på måndagen där så jag tar morgondagen hos han och sedan måndagen på Strömmingsbaren. Yes, här hoppar vi emellan jobben, haha xD Det blir nog najs!

Nu sitter jag i alla fall här hemma och jag ska ta och byta om till bikini tror jag.. Det är asvarmt och solen skiner, kanske lär passa på att sola. Inget som lockar men jag lär väl typ.. ;D Sedan lösa lite mer suduko tror jag, yeah! Senare ska jag och syster beställa lite fjäderörhängen, äntligen typ. Ja, ut i solen medans det finns nån sol typ.. :)


trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback