Onsdag!

2011-07-27 @ 23:42:00
Idag har jag jobbat igen, fast det inte känns så just nu, haha. Det hade varit mycket folk innan jag kom så det fanns ett berg av disk att ta reda på. Najs! Väntade in syster som slutade en halvtimme senare och drog till stan och tog ut pengar.. Sen gick hon till sig och jag hemåt.. Väl hemma, vad gjorde jag då?! hmm.. Jag försökte packa lite men vet inte vilken väska som blir bäst, gaah! Jag vill inte ha för stor heller, suck! Sedan satt jag mest här och lyssnade på musik. Messade med A-K när hon slutade och vi har varit i Gävle nu under kvällen.. Kom hem strax efter elva-tiden här.. Ska blogga om det i eget inlägg, imorgon typ. :) Men nu ska jag kika runt lite på allt som hänt under kvällen här. Och kanske se lite Bones om jag orkar. :)

Pusshej!


jag & A-K under mello-helgen i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback