Sommarkväll i Gävle!

2011-07-28 @ 18:03:31

Jag och A-K tog 17.45-bussen in till Gävle eller om det var halv-bussen för det var så mycket folk.. Så var framme i Gävle nån gång efter 18, då trallade vi bort till Slottstorget för att se hur mycket folk som var där. Sommarens sista Sommarkväll som gällde.. Vi kikade runt i lite butiker innan allt. Shoppade såklart, fast jag inte hade råd egentligen, haha. Nöjd blev jag i alla fall! Butikerna stängde ju vid sju och då letade vi på en pizzeria och satt där och åt ett tag.. Vid åtta-tiden så var vi tillbaks vid scenen och då entrade Lasse Berghagen. Stockholm i mitt hjärta! ♥ Haha, kändes lite kul att sjunga den där, men mysigt! Lyssnade på nån låt till för att sedan gå och köpa en glass istället, mums. Tillbaks strax innan nio-tiden och fick då höra En kväll i juni, som jag för övrigt bara kopplar till Markoolio nu för tiden. xD haha. Bra var det i alla fall. Sedan avslutade han med Sträck ut din hand och Linda Bengtzing entrade också scenen, som skulle ha spelning efter han. Mys! Han lämnade och Linda tog över.. :) Hon är så galen och mysig på scenen så.. Vi trängde oss fram en bit när hon började. Hon körde Alla flickor, Hur svårt kan det va, Män i uniform, Värsta schlagern.. Och här körde hon även en acapella på E det fel på mig, för den var inte med i låtlistan för kvällen. Så en vers och refräng blev det där, mys! Sedan avslutade hon med Jag ljuger så bra.. Fina Linda! Galet grym alltså! Efteråt så träffade vi E-M och Simon, så roligt! Vi stod och pratade lite.. Emma Lewin S. gick förbi också, så vi pratade massa med henne. Så sjukt kul att träffa henne igen, mysiga människa! :) Efter en stund så såg vi Linda där bakom och hon vinkade och vi tog oss över till andra sidan, men hon hade inte tid att prata.. Vakten hade bråttom att få in henne i bilen, men troligtvis ses vi på söndag ändå.. Strax därefter så tog vi oss till centralen och till bussen.. Hemåt med halv elva-bussen och var hemma efter 23-tiden. :) Tack A-K för en helt underbar kväll!






Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Ohlsson

Hej!

Kul att se er med!!! <3 KRAM

2011-07-30 @ 01:14:14
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback