Tisdag!

2011-07-26 @ 22:06:05
Var iväg och jobbade idag igen, det gick bara fint! Väl hemma så har jag mailat massa folk, messat folk, fixat med ansökan om studiemedel (trots att jag inte får nåt...) och anmält mig till höstens danskurser. Det blev några kurser, för jag kunde inte bestämma mig såhär, måste få testa dem först.. ;D Längtar! Vid åtta-tiden så kollade jag på Bones, åh vad det är bra! Pratade med Päivi också, så vi åkte förbi där och lånade resväska/or av henne, taaack. :) Så jag har nåt att packa i när vi ska till rhodos, yes! Kom hem för en stund sedan här och nu vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske kika lite på Skilda världar igen, eller packa kanske. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback