Trött i kroppen va!

2011-07-07 @ 20:52:23
Jag har hamnat här nu.. det är jag värd tycker jag! Idag har jag jobbat hos pappsen.. han kom och hämtade mig runt åtta-tiden imorse.. Fixade lite grejer och sedan raka vägen ut till Valbo köpis, där vi skulle upp på taket vid Elgiganten/Siba/Skohuset. Sopa massa löv, grus och allt.. Så där har jag tillbringat min dag, själv! Solen har stekt på väldigt bra och jag har bränt mig lite.. Höll på enda till tre-tiden typ, då blev jag klar. Hej och hå, så himla varmt alltså.. Det blev donken till lunch med pappa som kom in då. :) Väl hemma så slappade jag mest bara för att sedan cykla ner till stadsparken för att köra zumba vid halv sju-tiden. Lite folk men vi hade roligt ändå. Svettigt värre men det är bara att köra. Underbart! Kom hem strax innan åtta-tiden och nu sitter jag här och kollar på Bones. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback