Söndagsblogg..

2011-07-24 @ 21:38:19
Dagen har rullat på och jag har knappt gjort något alls. Laddat upp massa bilder på facebook som har tagit alldeles för många timmar, herregud. Men nu är det gjort i alla fall. :) Så jag har suttit här hela dagen.. Kollat på två avsnitt av Sjunde himlen, ett avsnitt av Bones, High school musical 1 och kollar nu på 2an. :) Yeah! Braiga filmer! Ska kika över packlistan för Sthlmsveckan nu också, och försöka få nån ordning på allt.. Lär försöka packa ner allt i nåt också, eh.. lycka till där! Imorgon är det ny vecka också. Det är najs! Såhär ser den ut...

Måndag:
Jobb 12.30-13.30. Step/styrka 18.05.
Tisdag: Jobb 12.30-13.30.
Onsdag: Jobb 12.30-13.30. BengtzingSommarkväll, Gävle, med A-K! ♥
Torsdag: Jobb 12.30-13.30. Zumba i stadsparken.
Fredag: Åker till Stockholm.
Lördag: Sommarkrysset med Jennifer & Annika! ♥
Söndag: Åker till Mariestad/Lidköping. Diggiloo med Jennie och hennes familj. ♥

Det börjar hända något nu.. :D Sista jobbveckan också, najs! Ska på stepen imorgon om det är nå folk som vill träna, hoppas, jag saknar det så mycket! Sista zumban för sommaren på torsdag för mig, lite tråkigt.. Det blir Sommarkväll på onsdag, mysigt! Sedan åker jag till Stockholm på fredag, underbart. Min första sthlmstripp denna sommar, det är galet! Ska på mitt första och enda Sommarkryss i sommar, finaste Sanna är med! Hem till Jennie en sväng också, mysigt att se hur hon bor och vi ska hänga på Läckö slott. Lovely! Detta blir en toppen vecka känner jag.. :D


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback