Torsdag!

2011-07-28 @ 22:42:08
Dagen börjar närma sig sitt slut och jag har inte hunnit med hela min att göra-lista (läs: måste-lista!). Jobbade runt lunch idag igen, sista dagen idag. Skönt! Efter det tog jag och syster en sväng på stan där jag köpte hårfärg. Raka vägen hemåt och fixade med håret, så nu har jag blonda slingor och så.. Det blev blont ja ;D Jag har även mailat och messat folk idag igen, haha.. Försökte packat hela dagen. Packa i och packa ur.. Det blev resväskan tillslut i alla fall, suck! Men det blir nog bra, fick inte plats på annat vis. :) Så nu är jag klar med Sthlmspackningen, även Rhodos, så gott det går. :) Kvar på listan är då damma rummet och plugga. :) Så det ska jag försöka hinna med innan jag lägger mig här nu.. eeh!

Helgen ser ut såhär...
Imorgon: Åker till Sthlm. Hänger med Jennifer och Annika kommer senare.
Lördag: Sommarkrysset med J och A!
Söndag: Åker till Jennie. Diggiloo i Lidköping med J + familj!

Som ni ser så åker jag till Stockholm imorgon. Och har fullt upp hela helgen, så galet kul! Och ja, sen är det ju Pride och gänget-veckan efter det.. Då kommer vi nog hänga mycket i stan, för allt händer i kungsan. Najs! Planerat under priden är schlagerkvällen på torsdagen och paraden på lördagen. :) Annars är det inte så mycket planerat alls, vilket känns lite jobbigt menmen.. Jag kommer inte ha min dator med mig så jag kommer inte kunna blogga nåt.. Kanske att det kommer nåt litet på lördagkväll när jag är hemma igen.. Men jag nås på facebook eller mobilen om ni vill mig nåt. :)

Nu ska jag fixa det sista här och sedan lägga mig, typ. :)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mika

JÄKLAR vad fint det blev ihåret! :D

2011-07-29 @ 16:28:00
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback