Freeedag!

2011-07-08 @ 21:35:09
Nu är jag här igen.. och visst har jag fått lite gjort idag. Började med att betala min ena mobilräkning och förde över pengar till J. :) Messade lite folk med! Kollade såklart på Bones också men efter det så blev det en promenad till stan. Svängde in på Specsavers och hämtade ut lite linsvätskor, sex flaskor hade jag kvar.. haha, min väska blev tung. xD Tänkte sedan svänga in på folkets hus och fylla på mitt busskort men där var det stängt.. Surt! Sommartider nu ju, blä.. Så jag messade syster och drog hem till henne nån timme. Kollade lite på OC och åt lite mackor, haha. Gott! Gick sedan hemåt och fixade mat direkt, och slog mig ner här. :) Nyligen beställt lite fjäderörhängen också, så najs!

Nu ska jag mumsa m&m's och kolla på Bones här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback