Fullt upp!

2011-06-09 @ 22:34:48
Kanske på tiden att blogga lite... Jag har varit i Gävle hela dagen lång. Högskolan i morse, tenta i finansiell analys. Jag var så taggad innan och tyckte jag kunde det mesta, allt ändrades efter att jag sett tentan. Fan, så tråkigt! Den var svår och konstig, men jag svarade på det mesta och får se hur långt det räcker. Pratade med Sanna efteråt. :) Jag drog sedan till bibblan, klockan var ju bara kring halv tolv-tiden ju.. Satt där och pluggade marknadsföring i tre timmar ungefär, har tenta på lördag i den kursen.. Tröttnade och gick ner på stan istället, kikade runt massa där.. Det blev mat på donken och sedan trallade jag till centralen och hämtade ut tågbiljett, najs. Efter fem-tiden så drog jag till ZenZen och köpte sommarkortet. Det vill säga att jag får träna hur mycket zumba jag vill under sommaren, både här i Sandviken och i Gävle. Lycka! :) Och efter det så tog jag bussen hemåt.. Fastnade dock här direkt, vilket inte var meningen.. Jag ska ta tag i marknadsföringen här nu, skriva lite begrepp och sånt. De andra kan jag ju.. xD haha.. Yeah!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback