Min vecka va...

2011-06-27 @ 20:32:52
Det blev ingen söndagsblogg igår.. jag orkade inte riktigt skriva en men jag ska väl göra det nu ändå. :) Så här kommer det en, en aningens sen men det gör inget.. ;D

Måndag: Valbo..
Tisdag: Förbi M&B en sväng. Ringa pappa. Allsång på Skansen på tv!
Onsdag: Sola massa...
Torsdag: Zumba i stadsparken.
Fredag: M&B en sväng.
Lördag: Jessica fyller 35år. ♥
Söndag: Zumba i Gävle?

Det är min vecka det.. Inte så mycket som händer egentligen. Lite zumba blir det om vädret tillåter.. Och är det bra väder så ska jag även sola massa, kanske ta en springtur eller i alla fall en promenad. :) Hänga lite hos mormor också, najs! Och självklart så blir det nog lite Bones-tittande också. ;)

Nu: maaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback