Pluggit värre..

2011-06-05 @ 23:12:14
Hela dagen har jag spenderat här vid datorn.. Vaknade sent, kring elva-tiden typ. Tvn har stått på hela dagen så den har man kollat lite på då och då. 6avsnitt av Tough love. Bachelorette Sverige. Bones. Och sist här Charlies änglar. Mycket bra! Jag har även pluggat.. jo jag har hunnit det också. xD Sista övningskompendiumet blev gjort, herregud vad lång tid det har tagit.. Hoppas det inte blir nån sån fråga på tentan, haha.. Även kikat igenom mina anteckningar igen. :) Så nu är jag nöjd för kvällen, mer plugg imorgon. Då ska jag kika igenom boken lite också... :)

Nu ska jag kolla på Fame-filmen, den gamla versionen. Yay!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback