5/3 - Baby, i´m in love! <3

2011-03-05 @ 23:25:01
Jag åkte tidigt till Stockholm idag. Redan vid 7.55 gick bussen, lyssnade på Sannas skiva hela vägen.. Och var framme vid halv elva-tiden och då trallade jag runt på stan. Köpte en topp på hm och åt även på donken. Tog mig till Åhléns runt halv två-tiden. Vid två så var det dags för Sanna Nielsen att entra scenen och sjunga någras låtar med efterföljande signering. Det blev ganska mycket folk där innan hon dök upp. Jag träffade Lotta och Kent innan också, fina! Jocke entrade scenen först och sedan kom Sanna. Fina människa (ÄLSKA TOPPEN!). Det körde ju akustiskt med bara Jocke på gitarr, underbart. Började med Devotion, den är braa och den har man ju hört förut. :) Fortsatte med If you were mine, den låten har gått på repeat sedan hon sjöng den på radiohuset. Jag tog ner live-version från youtube, haha. Den låten är så himla fiiin! Sedan kom en av mina absoluta favoriter på skivan, Can't stop love tonight. Åh, herregud vad jag älskar den låten. Så underbar! Och live var den bara ännu mer bäst! Och avslutade med den älskade mellolåten I'm in love.. Den är så fiin och man blir så glad av den! En liten intervju och sedan blev det signering.





Jag väntade lite innan jag ställde mig i kön, men tillslut så.. Jag hade hennes nya skiva I'm in love och en gammal singel I love the summertime. Jag kommer upp till henne på scenen och fick en kram direkt. Åh, jag tycker om henne. Hon signerar skivorna. Och vi pratar lite grann om skivan, hennes jubileumsturné och lite blandat. Bestämde att vi skulle ta kort efteråt, för det skulle bli lättare. Stod på sidan och sjöng massa, för de spelade Sannas skiva under signeringen, lovely! Efter en stund så var det slut och Sanna kom ner till oss.. Kramis med henne igen och sedan fick Kent ta kort på oss två, tack. Och vi ses nästa helg och kramkalas igen.. Åh, vad jag tycker om henne! Pratade lite mer med Lotta också, hon är så sööt! De försvann allihopa och jag lämnade åhléns.. Snurrade runt på stan massa och så. Träffade en mycket saknad person, men det kommer i ett eget inlägg.. Tog bussen hemåt igen vid 17-tiden..


Tack för idag älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback