Andra chansen!

2011-03-05 @ 22:42:03
Andra Chansen i Melodifestivalen gick av stapeln ikväll. Jag hade hela sex favoriter av dem åtta tävlande. Och här var dem åtta tävlande, de i fet stil ville jag ha vidare.. ;D haha.

Jenny Silver vs. Love Generation.
Loreen vs. Sara Varga.
The Moniker vs. Linda Pritchard.
Shirley's Angels vs. Pernilla Andersson.

Duell 1 blev mellan Love Generation och Sara Varga.
Snacka om att jag blev lycklig när Varga gick vidare. Hon gick till final. Vilken skräll! Heja Sara, så glad för hennes skull och det ska bli så kul att se henne nästa helg!

Duell 2 blev mellan The Moniker och Pernilla Andersson.
Jag höll verkligen alla tummar och tår för Pernilla här. Hennes låt är jättebra. Och jag hatar verkligen The Moniker. Ingen bra låt och jag gillar inte Daniel alls. Så tråkigt!


I finalen nästa helg ser vi...
Danny
Swingfly
Sanna Nielsen
Brolle
Eric Saade
The Playtones
Linda Bengtzing
Nicke Borg
Sara Varga
The Moniker

Spännade att se startordningen sedan.. Men tre brudar och resten killar, ingen förvånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback