Äntligen..

2011-03-07 @ 20:51:33
Började min dag med att åka in till högskolan, föreläsning i mikro eller räknestuga hade vi. Det går segt, men det kändes bra att vara där.. Lärde mig lite mer, skönt! Slutade vid ett och då tog jag bussen hemåt. Kollade på Biggest loser och OC här hemma, och hann även äta lite innan jag begav mig till bussen och Gävle igen. Mot Ackes och det var äntligen dags att dansa igen, "sportlovet" är slut och det har gått fort, gilla.. Vid 18-tiden var det dags för jazz.. Åh, vad det är roligt! Och vi började på ny koreografi idag, indelad i tre grupper och dansar olika delar.. för att sedan dansa allihopa.. Så kul! :) Timmen gick alldeles för fort ju, vill ha måndag igen! Bussen hemåt och då blev det lite mackor och nu kollar jag på Top model som slutar strax.. Då ska jag kika lite på Bones igen, iihi!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback