Bollywood, wow!

2011-03-04 @ 22:54:24
Jag har som sagt kollat på Let´s Dance. Mina absoluta favoriter var Jessica och Kristjan. Om de var bäst ikväll. Att de var! Herregud. Första dansen var bra. Och andra, bollywood, jag finner inga ord. Galet, så himla fantastiskt. Sjuktbra. Jäklar vad grymma dem är. Vilken glädje det var och de bara sken på golvet. Wow! Jag är imponerad av Jessica, galet. Gud vad hon har utvecklats under programmets gång! Som sagt, de var verkligen bäst ikväll! Frank och Charlotte var också bra, speciellt i sin bachata. Wow! Och Malin och Alexander var grymma i Charleston. Och jag är nöjd med resultatet.. Jessica är kvar, lycka!


snodd från deras blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback