Dag 06 – Tio saker ni inte visste.

2011-03-04 @ 22:28:09


- Jag skulle vilja testa på att jobba som rättsantropolog. (hej, jag kollar inte alls på Bones! haha)
- Jag vet vad jag vill göra med livet, men vet fan inte hur jag ska komma dit, OM det går ens..
- Har varit ut på krogen typ 13 gånger i mitt liv, och jag är ändå 22år. Inte min grej lksom.
- Jag åt pizza för första gången för 3 år sedan.
- Jag ska dansa på Gävle teatern i vår, genom Ackes. Om jag sätter koreografin nån gång. xD
- Har klarat 1 av 6 kurser på högskolan... Suck, jag är trögast i världen.
- Jag är alldeles för rädd för att släppa taget om allt och ta steget ut. TÄNK OM jag misslyckas!!!
- Har svårt att säga till folk att jag tycker om dem och hur mycket de betyder för mig.
- Jag äter hela tiden när jag har tråkigt. Eller om nåt blir för svårt/jobbigt.
- Jag blir otroligt snål när jag har mycket pengar.

Yes, det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback