Dag 18 – Min utbildning/jobb/skola.

2011-03-21 @ 22:18:38
Jag gick grundskolan på två olika skolor. Årskurs 1-5 på Smassenskolan och 6-9 på Söderskolan. Jag trivdes på båda och hade bra lärare och vänner. :) Och gymnasiet gick jag på Bessemer på naturvetenskapliga-programmet. Suck, inte så roligt alls, men vi hade en jättebra klass. Spenderade sedan tre år på komvux här i Sandviken.. Åh, vad jag trivdes där, lärare och vänner. Underbart! Pluggade upp ämnen där.. Och nu går jag på högskolan i Gävle, pluggar till ekonom..

Jobb... har jag inget, haha. Men är utbildad gympa/aerobics-instruktör och har jobbat som det under ett år. Har sommarjobbat som lokalvårdare och så.. Men annars inget jobb så..

That´s my tråkiga liv.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback