Dagen är förbi..

2011-03-03 @ 20:35:59

Kom upp sent men hann ändå med bussen in till Gävle och högskolan.. Föreläsning i makro igen, vi fortsatte att gå igenom AS-AD modellen, men nu på lång sikt. Intressant faktiskt. :) Slutade innan tolv nån gång och då tog jag bussen till Valbo köpis. Där gick det fort, kikade runt på de jag brukar och tog sedan bussen hemåt igen. Hemma blev det mat och ett avsnitt av Biggest loser och ett av OC. När syster slutade sin praktik så åkte hon och jag in till Gävle, fick skjuts av mamma in.. Vi kikade runt lite där och tog sedan kvart över sex-bussen hemåt. :) Kikade på Biggest loser igen, men på en annan kanal, haha.. Åt lite också, var la tvungen. xD Och nu kollar jag på Bones igen, började på säsong2 nu. :) Ska koncentrera mig lite nu va..

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: A-K

HEJ!

De blir ingen visning nu i helgen då jag har valt bort den lgh. Men kanske blir de på den andra nästa vecka. Jag hör av mig! Kram

2011-03-04 @ 10:53:29
Postat av: Stefan Nilsson

Mina två favoritserier. Första säsongen av OC är helt otrolig och inte jämförbar med andra tonårsdrama.

2011-03-20 @ 09:35:19
URL: http://biggest-loser.se/klubben/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback