Friiiday!

2011-03-25 @ 09:54:27
Vaken är jag här.. Och det blåser som fan ute. Fan vad drygt! Och jag tänkte ta och kolla in senaste Bones-avsnittet men de hade inte lagt ut det. Fan! :( Så det blev inget med det..  Jag ligger här i sängen nu och undrar vad fan jag ska göra istället.. Duscha, kolla på Biggest loser, äta frukost... ja, det finns en del.

Planer för dagen:
- Skicka in bilder, måste göras!
- Duscha.
- Promenad med musbus.
- Göra en gammal makro-tenta, inför tentan.
- Stan med syster.
- Påbörja S-present.
- Fixa ny header.
- Kolla Let's dance-finalen.
- Blogga challenge-inlägg.

Ja, lite smått och gott att göra. Det mesta ska jag nog hinna med tror jag. :) Men det är väl lika bra att börja.. hm, med nåt. xD haha.. Vi hörs senare under dagen eller ikväll typ..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback