Hemma igen..

2011-03-31 @ 19:56:51
Kom iväg till Gävle och högskolan strax efter ett-tiden. Träffade Sanna där och vi kikade igenom makron lite. Vissa grejer lätta och vissa svåra.. Tentan började vid 15-tiden. 6 uppgifter - 100poäng. De första var enkla, det var räkneuppgifter, hihi.. Sedan tog det stopp, eller lite ialf.. Det blev svårt helt enkelt. Och jag vet inte hur det kan ha gått, jag kan klara den och jag kan bli underkänd igen.. Hm, det visar sig om några veckor. :) Tog halv sex-bussen från skolan och drog till Ackes.. tänkte kolla om de la på nåt nytt på raggan, men de gjorde dem inte men jag var med sista halvtimmen där typ. :) Sedan bussen hemåt och nu sitter jag här.. Mamma ringde och jag ska få donken-mat, mums! Nu ska jag försöka fixa lite med S-present..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback