Högskolan..

2011-03-22 @ 13:57:18
Jag kom iväg till högskolan imorse fast jag tänkte stanna hemma först. Det var föreläsning i makro som gällde, men föremot att vi har tenta i mikro på torsdag så var jag lite osäker på om jag skulle gå eller inte.. Men jag kom dit, och vi var inte så många alls där.. Ungefär 25-30stycken, och vi är la uppåt 90stycken i klassen i alla fall, haha.. Det kändes bra att vara där ändå.. Vi hade en genomgång på allt vi har gått igenom, så det var bra. Det har känts som om vi har gått igenom så himla mycket sen januari men nu när vi gick igenom allt så var det inte så mycket. Skönt! Och jag tycker denna kurs är rolig, hihi. Den är sååå mycket lättare än mikron, herregud. Men det är tenta i makro nästa vecka och mikro nu på torsdag. Hur ska det gå...?! Det visar sig!

Kämpa på! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback