Lång dag!

2011-03-10 @ 21:17:31
Kom upp och iväg till högskolan imorse. Makro-föreläsning där vi gick igenom nominellt och realt värde och lite växelkurser. Intressant, yes! Slutade vid tolv och då tog jag bussen hemåt. Då blev det mat och Biggest loser på tv. :) Bytte om och fixade mig för att åka in till Gävle igen. Det var dags att dansa lite igen, underbart. Ragga stod på tur. Galet vad det är roligt! Vi la på massa nya steg idag, iihi. Det rullar på fint och jag vill bara dansa ännu mer.. :D hihi.. Bussen hemåt och det blev mat direkt.. Har även packat för morgondagen, eller det som gick att lägga ner i alla fall. Najs! Och nu sitter jag här och kollar lite på Bones, lovely! Ska kika vidare nu..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback