Lite att göra..

2011-03-02 @ 20:20:17
Nu har jag hamnat här igen.. Men jag har varit iväg under dagen lite här och var, det känns bra. Var till mormor med mamma och fikade lite och så.. Sedan hämtade vi upp syster när hon slutade praktiken och åkte iväg till ica och handlade lite. Hem och då blev det mat, ris och kyckling. Mums! Drog till badet och strax efter sex-tiden så var det dags för aerobic latin moves. Roligt roligt! Och vi körde mot varann, hahah, det var så roligt! Stannade kvar efteråt och pratade med Päivi och fick skjuts hem igen. :) Och jag kom hem nyligen här och kollar på Bones igen.. Så bra. :) Och jag ska fokusera lite på det nu...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback