Lite sent men...

2011-03-14 @ 12:06:14
Den där söndagsbloggen, jag hade inte en tanke på det igår. Men den kan komma här nu, en dag sent men dagen har ju nyligen börjat ju.. :)

Min vecka ser ut som följande;
Måndag: Jazz 18.
Tisdag: Makro 9.15-12. Stan! Step/styrka 17.30(?) Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro 10-13. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Makro 9.15-12(?) Ragga 17.
Fredag: Let´s Dance på tv!
Lördag: Step/styrka 11.
Söndag: Jazzbalett 18.

Veckan ser ut som den brukar. Mycket träning/dans. Lite skola, det är skönt! Och väldigt lite tv, haha. En slapp vecka blir det.. En sväng på stan hade jag tänkt hinna med också. :) hihi. Men nu ska jag ta och fixa mig här i alla fall. Hörs senare idag!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback