Lycka!

2011-03-05 @ 23:55:06
Efter Sannas signering så drog jag raka vägen till cityterminalen. Jag hade inget att göra så det slutade med att jag tog ut pengar och köpte lite dricka och godis på pressbyrån.. Jag kom ut från pressbyrån och stannade utanför och kollade mig runt.. Vem ser jag inte då komma gående i rask takt?! Jo, Nathalie. Min Natta.. Alltså, när vi såg varann, vi blev så chockade båda två, :O. Liksom, vi hade inte träffats sen november 2009 och bara pratat nån enstaka gång på facebook efter det... Detta var det senaste;

Jag visste att hon var i Sthlm, men inte fan trodde jag att jag skulle träffa på henne där.. Dock hade hon sjukt bråttom iväg, men det blev kramkalas med en mycket glad Natta... och oj vad jag var nära på att börja gråta av lycka där ett tag. Herregud! Hon sa i alla fall att hon blev jätteglad att se mig och att vi skulle höras av på fb.. innan hon vinkade hejdå och gjorde slängpussar, fina! Hon skulle hem till London igen. Jag var så lycklig, och insåg ännu mer hur mycket den människan betyder för mig. Det är obeskrivligt alltså, hon ger så mycket av att bara finnas till! Nathalie, för alltid!


Sommaren 2009.


Kommentarer
Postat av: Mika

Men söta! <3

2011-03-06 @ 10:03:46
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback