Min daaag!

2011-03-18 @ 20:50:15
Jag och syster var iväg till pappa här ikväll för att fira han lite.. Han fyllde år första mars, men han var då i Thailand och nu hittade vi en dag som passade för oss alla.. Så vi var dit och fikade lite. :) Han fick en t-shirt, handdukar och en låda med kex, ost och vindruvor av oss! Najs! Strax innan åtta så hämtade mamma oss och nu kollar jag på Let´s Dance, heja Jessica!

Har inte hunnit med så mycket från min lista.. Bones hann jag kolla på, plus att jag har kollat på två avsnitt till. :) En sväng på stan, fyllde på busskortet plus att jag satte in pengar på banken. Åkte med mamma så det blev inge mer, för det snöade så himla mycket ute.. Så jag ska springa runt en annan dag och köpa grejer till S. :) Ett challenge-inlägg har det blivit också, jag kör nog ett per dag nu i fortsättningen.. Sedan har jag inte gjort så mycket mer på min lista, suck!

Nu ska jag koncentrera mig lite på LD här. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback