Onsdag!

2011-03-30 @ 21:09:38

Dagen närmar sig sitt slut..
Imorse tog jag tidig buss till skolan, det var dags för tenta i affärsredovisning och det gick rent åt helvete. xD haha. Som jag misstänkte då.. Efter det så kikade jag runt lite på stan och hittade massor som jag ville ha, men jag är alldeles för snål när det finns mycket pengar, suck. Bussen hemåt och då pluggade jag lite, kollade på Mamma Mia! och satt mest här vid datorn. Trallade iväg till badet, aerobic latin moves vid 18.15-tiden. Det var roooligt! Haha, P hade typ helt glömt bort passet, eller var lite trött och blandade ihop stegen.. Så jag och E fick visa hur programmet var, hahaha.. Underbart! Vi skrattade hela timmen och hade det så roligt. Stannade kvar efteråt och pratade med Päivi och fick sedan skjuts hem, taack! Mat direkt typ och kollade på Sveriges mästerkock med mamma. Nu sitter jag på mitt rum och Snyltgästen började nyss på tvn, den är bra. :) Så ska kolla på den och sedan plugga lite inför nästa tenta imorgon, makroekonomi. Najs!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback