Pluggeliplugg!

2011-03-29 @ 20:34:12
Ja, det har inte hänt så mycket idag.. Vaknade lagom tid och kollade lite på Biggest loser och Sjunde himlen innan jag skuttade in i duschen. En promenad med musbus och lite lunch fick jag i mig innan jag slog mig ner vid köksbordet med allt plugg. Det var makroekonomin som gällde, har ju tenta på torsdag ju.. Försökte räkna lite, och jag tror faktiskt att det sitter lite bättre nu, men ska köra igenom det en gång till imorgon också. :) Hängde med mamma och hämtade syster när hon slutade praktiken, kollade på ramar men hittade ingen bra.. Hemma hände det inte så mycket, packade väskan och drog till badet. Step/styrka vid halv sex-tiden. Så underbart roligt! Blev bara ett pass idag, pratade med Päivi och drog sedan hem.. Då blev det typ mat direkt och nu sitter jag här. Jag ska typ försöka lära mig affärsredovisning imorgon till tentan, heja mig! Det kommer att gå åt helvete men men, jag gör det ändå.. ;D

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback