Slut på helgen..

2011-03-27 @ 22:20:11
Idag fyller min älskade mamma år, grattis till henne! ♥ Hon fick presenter av mig och syster i eftermiddags här, mello-skivan och turkosa handdukar och badrumsmatta. :) Mormor och folk var hit och fikade massa.. Var iväg till Ackes och dansade också, jazzbalett. Jag har ju missat två gånger nu så det var på tiden, men så drygt att sitta där en timme innan det börjar.. Men idag så stod jag och pratade med Maria, en som jag dansar ragga med. :) Så roligt! Vid 18-tiden så började dansen, det var roligt att få dansa lite balett igen.. :) Tiden gick fort och vid halv åtta satt jag på bussen hemåt igen.. Kollade slutet av Bingolotto, finaste Sanna! ♥ Åt lite tacos med mamma också.. Nu kollar jag på The perfect man på 3an här, den är bra. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack gumman, för de fina presenterna...tack för allt...Kramkram

2011-03-27 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback