Sthlm, here I come!

2011-03-11 @ 10:12:49
Nu har vi kommit fram till Melodifestivalsfinalshelgen. Om jag är taggad, nej, haha. Men i alla fall, jag kommer ner till Sthlm på eftermiddagen idag och träffar upp mina vänner, tror jag.. Hänger runt nånstans och det händer inte speciellt mycket. Imorgon är det finaldagen, inget planerat på dagen vad jag vet i alla fall, men på kvällen blir det final i Globen med gänget. Och på söndag blir det lite dagenefter-signeringar innan jag tar bussen/tåget hem, med ett litet stopp i Gävle för att dansa.. Najs! Det är min helg.. och det ska i alla fall bli jättekul att träffa gänget igen! ♥


Ska fixa det sista här nu, bussen går om en timme. Yes!
Hörs på söndagkväll igen.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback