Tiiisdag!

2011-03-08 @ 22:52:28
Jag var iväg och tränade nu ikväll här. Underbart! Step/styrka och styrkepass. Det var jätteroligt som alltid. Och jag la på vikter på vissa övningar, satan vad jobbigt, men jag måste öka för jag kan ju inte köra på samma vikter hela tiden då händer det ju inget. Pratade med Päivi efteråt och fick skjuts hem igen. :) Hemma blev det lite tacos och nu sitter jag här och kollar lite på Bones..

Och jag såg att de har lagt upp schemat för helgen i Globen shopping.. och jag missar Sanna, så himla tråkigt. :( Fan! Men jag hoppas att hon dyker upp nån annanstans under helgen så jag får kramas med henne igen, hihi. Det ska i alla fall bli kul att se henne på lördag.. :D


Nu ska jag fokusera lite på Bones här va..
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det sög att hon var på torsdagen!!

2011-03-09 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback