Trötter..

2011-03-16 @ 21:42:06

Jag har inte ens bloggat om mina dagar den här veckan. Men jag tycker egentligen inte att det finns något att säga.. det är samma hela tiden... Ingen skola i måndags, orkade inte ta mig iväg för jag var så trött.. Var iväg på jazzen på kvällen, så underbart roligt! Igår var jag till skolan, föreläsning i makro.. det var la roligt, men jag var alldeles för trött.. Och det blev ingen träning igår heller, min kropp orkade inte riktigt.

Idag var jag iväg till högskolan igen, föreläsning i mikro, den sista innan tentan nästa vecka. Det blir spännande, haha. Och var iväg och tränade nu ikväll, aerobic latin moves. Så roligt. Nytt program också, haha.. Vi körde på för fullt, trots att jag var trött som fan.. Fick sedan skjuts hem av Päivi, tack! Hamnade sedan framför Bones igen, som jag alltid gör.. Det är såå bra! Inne på säsong4 nu, har kollat de tre första redan.. iihi! Nu ska jag fokusera lite mer här. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback