Dagen som varit..

2011-03-01 @ 22:44:24
Högskolan i förmiddags, föreläsning i makro.. Där vi gick igenom AS-AD modellen och ritade upp den. Intressant faktiskt. Och det känns så bra att säga att det är roligt och att jag förstår nåt av det hon går igenom. Underbart! Slutade tolv och då tog jag bussen hemåt.. Kollat på Biggest loser under dagen och även messat massa folk. Najs! Under kvällen så var jag iväg och tränade. Step/styrka och styrkepass. Underbart, så fantastiskt roligt! Vad skulle jag göra utan denna träning..?! Jag körde på och det blev svettigt och jobbigt.. Jag la tillochmed på vikter under styrkepasset, vilket jag säkerligen kommer känna av imorgon. xD haha. Jag pratade med Päivi efteråt och fick sedan skjuts hem, igen, tack! :) Hemma så blev det mat och sedan satte jag igång Bones-boxen igen och det kollar jag på nu. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback