Slut på veckan..

2011-03-20 @ 20:07:17
Jag var uppe tidigt imorse för att Sanna skulle gästa nyhetsmorgon, men jag visste ingen tid. Så klockan ringde redan vid åtta-tiden och såg sedan under programmets gång att S skulle uppträda först vid halv elva. Segt! Kollade lite på Disneydags och Biggest loser också, så bra. Sedan dök Sanna upp i rutan, hon sjöng Not afraid to love (ÄLSKA!) och I'm in love i fina versioner. Och en liten mysig intervju också. :) Hon är fiin!


Sedan har jag mest suttit här. Kollat på Blåsningen med Shirley, haha, det programmet är sååå roligt. Men åh vad jag tycker synd om Shirley, men man kan inte sluta skratta alltså, haha. Annars har jag lagt in bilder på facebook från mello-helgen, najs. Jag ska ta och blogga om helgen också, nu när alla bilder finns. :)

Nu sitter jag här och trycker... kollar på Bones igen. :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Oh, Disneydags. Det var verkligen år och dar sedan sist. Vore kul att se det igen. Fortfarande lika bra?

2011-03-21 @ 01:38:13
URL: http://biggest-loser.se/klubben/
Postat av: Carro

Stefan: Mm, haha, det var länge sen för mig med. Jo, faktiskt! Vissa delar, o vissa mindre bra.. men såg inte så mycket av det!

2011-03-21 @ 14:04:22
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback