I wanna go.

2011-03-28 @ 22:25:43
En lååång dag ju.. Uppe innan lunch nån gång, fixade mig och tog en promenad med musbus. :) Sedan trallade jag iväg till bussen och tog mig in till Gävle och högskolan.. Satt i bibblan och pluggade lite, nån timme. Det gick segt, jag tycker redan att jag kan det jag läser, hm jobbigt.. Efter det så tog jag bussen in till stan och snurrade runt där.. hittade massa jag ville ha, men jag är alldeles för snål för att shoppa. xD haha. Middag på donken innan jag begav mig till Ackes, dock en timme innan dansen började men jag pluggade lite.. Vid 18-tiden så var det dags för jazz. Så himla roligt alltså. Vi dansade bara massa på senaste koreografin och la på typ fyra 8:or.. Svårt, lätt, blandat.. Det blir nog bra tillslut. Otroligt fin koreografi i alla fall och jag hänger med, lycka! Johanna är grym va! Bussen hemåt sedan och det blev lite tacorester hemma. :)

Nu sitter jag här och lyssnar igenom Britneys senaste platta, grymt!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback