Mitt i veckan..

2011-03-09 @ 22:14:03
Dagen har rullat förbi.. Var iväg till högskolan i förmiddags, hade en seg föreläsning i mikro. Slutade en halvtimme tidigare och jag begav mig till konserthuset. Där jag köpte en biljett till Sanna Nielsens konsert, iihi! Dagen innan jag fyller också, roligt! Längtar!


Sedan tog jag bussen hemåt.. Kollade på Biggest loser och sedan lite Bones. Var iväg och tränade här ikväll, aerobic latin moves. Så sjukt roligt! Galet alltså, haha. Fick skjuts hem av Päivi efteråt, som vanligt känns det som, haha. Hemma blev det mat, ris och kyckling, mums! Och sedan fastande jag framför Bones och det kollar jag på än. :)

Bussen är bokad till Stockholm på fredag också. Hade bokat 6.55-bussen men jag tyckte det blev lite för tidigt, för det händer verkligen ingenting på fredagen.. Jag vill bara träffa Sanna och henne missar jag för hon är på torsdagen.. Så jag bokade en senare buss vid 11.10 också. Jag har båda bokade, men väntar på schemat i Telia-butiken bara.. Men annars blir det nog den senare bussen. :)

Nu ska jag kika in ett till avsnitt av Bones och sedan släcka ner här.. Imorgon väntar skolan och dans.. :D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback