Dance the night away!

2011-05-18 @ 14:45:13
Jag ska snart bege mig in till Gävle teatern igen.. Vi ska samlas vid fyra-tiden. :) Och jag tror vi ska köra ett genrep med allt från början till slut nu innan det är dags för show. Det ska bli så roligt och se hur allt kommer att gå, haha. Hoppas det ska gå vägen! Och vi måste nog ta reda på på vilken sida vi går in på scenen, ingen koll här.. Det blir nog bra, det löser sig alltid!


Klockan 19.00 så börjar själva showen, och håller på till ca21.30! Ingen aning när vi dansar just nu, men det visar sig! Nu ska jag släppa loss och ha roligt.. Åh, det är ju det här jag har längtat efter hela våren. Enda sedan J sa på första lektionen att den 18maj står vi på Gävle teatern. Åh, lycka! Nu är dagen kommen och inget ska få förstöra det här... wiiie!

Mottot: dance as if there is no tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback