Dansuppvisning på Estraden!

2011-05-14 @ 20:49:24
Äntligen så var det dags för uppvisning!!

Mamma och jag åkte in till Gävle, Estraden, och var där vid halv tolv ungefär.. Det var massor av folk där och det fylldes på med ännu mer.. Sanna dök upp där och kollade lite också, för att vara med på zumban senare.. Allt började vid 12-tiden eller lite senare kanske.. alla möjliga åldrar på folket som dansade, minstingarna började.. Jag, Alma, Alba och Caitlin körde igenom Rihanna-dansen innan det var dags.. Vi alla samlades vid sidan av scenen innan det var vår tur, jazz övade-gruppen. Fem stycken saknades, så vi fick placera om oss lite i sista sekund. Ut på golvet och musiken sattes igång.. Alltså det gick hur bra som helst i början, men slutet blev lite kaos, ingen visste riktigt hur stegen skulle vara.. men vi fick stegen i måndags så, hahah. Men jag är någorlunda nöjd med dansen i alla fall. :) Vi tog det som ett litet genrep inför teatern på onsdag liksom.. Sedan var det en timme till nästa dans typ. Raggan, fyfaan vad roligt alltså! Vilken glädje! Jag älskar verkligen koreografin och det var bara hur roligt som helst ju.. :D Jag ville dansa mera ju.. Sedan hängde jag med Sanna fram till zumban började.. kollade resten av uppvisningarna. Åh, så roligt allt ser ut och nu har jag massor jag vill testa på till hösten.. Yeah!



Vid fyra-tiden så var det dags för zumba partyyy! Wow, det är så galet roligt! Svettigt, jobbigt men oj vad jag älskar det! Timmen gick alldeles för fort ju.. Jag och Sanna gick därifrån in till stan sedan och jag missade min buss precis och blev tvungen att vänta en timme på nästa. Segt! Fick hämtning av mamma här i viken, naajs!

Kan inte höstens dansschema komma ut NUUUU?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback