Det är mycket nu!

2011-05-11 @ 21:46:59
Vilken dag det blev.. Drog till högskolan imorse, föreläsning i mikro analys stod på tur. Najs! Slutade vid 12-tiden och då satte vi oss med grupparbetet i finansiell analys. Vi blev så gott som klara, så gött! En liten grej vi inte fattar så vi lämnar nog in den imorgon på föreläsningen ändå. Sedan fick jag skjuts hem av Sanna, tack! Och hemma så satte jag mig med plugg inför tentan, makroekonomi. Räknade massa och det gick bra! Strax efter halv sju-tiden så drog jag till badet, dags för träning, aerobic latin moves. Yay, det var såå roligt, men oj så trött jag var.. Fick skjuts hem av Päivi efter där.. Och räknade då de sista uppgifterna i kompendiumet. Så nu är det klart, nu är det bara läsa igenom allt och så inför tentan på fredag. Yay!

Inget händer här nu.. Lyssnar lite på Sanna och kollar bloggar.. Ska nog sätta i en film och sedan lägga mig i skaplig tid. Imorgon väntar högskolan och föreläsning igen, lite tenta-plugg och sedan dansa lite, sista ragga-lektion... Men ja, det är imorgon det..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback