Det här går inte...

2011-05-26 @ 17:57:23

Fick reda på resultatet på mikro teori-tentan. Det gick åt skogen. Fan! Jag orkar inte mer... Jag förstår inte. Och omtentan är i augusti när jag är utomlands. Fan vad bra. Verkligen. Gah! Och har suttit med mikro analysen hela dagen nu. Gjort 2/3 av övningskompendiumet. Fattar lite men inte allt. Och sammanfattningen är snart klar, ett kapitel kvar men fattar inget där. Var inte på de föreläsningarna, så jag väntar till imorgon på föreläsningen för då kör vi en repetition på allt vi gjort i kursen. Heja!

Min motivation är inte alls på topp just nu... Allt går åt skogen... Varför pluggar jag det här överhuvudtaget?! Den frågan har blivit ställd allt för många gånger nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback