I touch your face and dreams..

2011-05-07 @ 16:39:56
Jag har liksom lite tråkigt här nu va..

I förmiddags drog jag iväg till badet och tränade.. Step/styrka. Det var några där trots det fina vädret då. Päivi körde nytt program och det var asroligt. Snurr dit, vändning dit, över och upp på brädan. iih så roligt! Svettigt blev det men jag älskar det! Pratade med Päivi efteråt och sedan trallade jag hemåt.. Duschade och åt sedan lite tacorester som jag hittade i kylen, mums! Har sedan kollat på ett avsnitt av Sjunde himlen och senaste avsnittet av Bones. Så bra! :)

Nu händer dock inget. Jag lyssnar på Sanna och saknar henne! ♥ Inga direkta planer för fortsatta dagen, utan den får bli som den blir.. Lite plugg skulle ju sitta fint men just nu orkar jag inte. Senare.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback