Ingen tid över..

2011-05-05 @ 21:46:46
Det har varit fullt upp idag alltså, herregud. Åkte in till högskolan imorse, föreläsning i finansiell analys. Idag var det om värderingar och obligationer.. lite segt men.. På rasten kikade jag och Sanna på uppgiften i kursen, vi är snart klar med den. Gött! :) Slutade vid tolv och jag träffade på Bertil också. Trevligt! Sedan slog jag mig ner i bibblan och pluggade lite mikro teori. Gjorde mer än halva övningskompendiumet, känns så bra. Strax efter halv fyra-tiden så tröttnade jag och tog bussen in till stan. Raka vägen till Ackes, det var dags för ragga vid fem-tiden. Underbart! Körde igenom dansen några gånger, sen var det massa som inte skulle vara med på uppvisningen så J lära fixa om lite.. Från början var vi 14stycken och nu är vi bara 7stycken.. Vissa fick nya placeringar, inte jag, hihi.. Fixade slutet på dansen och vi fick även introt. :) Så kul! Och det sista vi gjorde var att riktigt bestämma kläderna, så yes. Nästa vecka ska vi ha kläderna på oss på lektionen, woho! Timmen gick asfort verkligen.. Bussen hemåt och strax därefter så fick jag mat från malaysia, gott. Sedan hamnade jag här.. kikar lite på övningar och sådant inför morgondagens omtenta. Hjälp! Också går ju Göta kanal 3 på tvn, åh den är bra! Sanna sjunger fint också, hihi.. Ska kika vidare här nu.

Imorgon är det som sagt tenta och efter den så åker jag till Uppsala en sväng med mamma och mormor, shopping och hämtar hem syster, haha. Så vi hörs imorgonkväll igen. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback