Plugget..

2011-05-20 @ 11:41:37
Idag har jag redan hunnit varit en sväng till högskolan. Hade en omtenta imorse. I marknadsföring. Assvårt ju.. Fan alltså. Jag ville verkligen klara den ju.. Jag svarade dock på allt men tror inte att jag har rätt på så mycket så jag klarar den.. Så jag är inställd på omtenta om tre veckor igen, suck!

Detta har jag kvar nu i skolan innan sommarlovet;
- Uppgift3 i Finansiell analys - inlämning 27/5.
- Tenta i Mikro analys 1/6.
- Tenta i Finansiell analys 9/6.
- Omtenta i Marknadsföring 11/6. Troligtvis!

Mitt huvud har redan tagit sommarlov, men jag ska i alla fall försöka göra det bästa av saken.. Nu ska jag kika lite på finansuppgiften. Suck!

Kämpa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback