Sängen kallar..

2011-05-12 @ 23:42:47

Jag pluggade såklart under ESC också, och jag ska kika igenom mina anteckningar nu en sista gång innan jag lägger mig.. Yeah! :) Det känns som att det sitter bra ändå, men ni kan ju hålla tummarna för mig imorgon ändå! ;D Och nu kommer jag att ha fullt upp hela helgen, så får se när jag hinner skutta in här och blogga nåt.. Kanske blir nåt litet om det finns tid..

Såhär ser dagarna ut:
Imorgon:
Tenta 9-14. Plugga marknadsföring. Kolla senaste Bones-avsnittet. Rensa mina förvaringslådor. Fixa iordning danskläderna.
Lördag: Uppvisning/avslutning med Ackes på Estraden i Gävle 12-15. Zumba 16-17. Plugga marknadsföring. ESC på tv!
Söndag: Plugga marknadsföring, göra alla instuderingsfrågor! BLOGGA!

Nu ska jag sova för att gå upp om några timmar igen..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback